Fullt upp.

Jag har haft fullt upp hela dagen igår, hann inte blogga då jag var iväg på prova på ridning i Farsta ridskola som REALgymnasiet hade. Och det hade jag tänkt skriva mer om i nästa inlägg! Har också firat min mammas födelsedag & då åt vi tårta :) Dock fyller hon inte år förens den 31/1 men eftersom min pappa jobbar den dagen & inte kommer hem förens sent på kvällen så valde vi att fira den igår istället när hela familjen var samlade runt bordet. Just nu så sitter jag här & kollar runt på begagnde prylar på hästnet.se & jag är riktigt sugen på att köpen en svart Charles Owen Wellington hjälm, men det dåliga är att jag har ett litet huvudet så hittar ingen som säljer någon i min storlek (54). Och att köpa en alldeles ny kommer gå på ca. 2500 beroende på vart man köper & de vill jag liksom inte lägga på en hjälm - då är det isåfall bättre att köpa från England. Så jag har nu hittat en affär som säljer den för 1113:- + frakten som ligger på 214:- så det är faktiskt mycket billigare!
Så jag får se hur det blir & om föräldrarna går med på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0